آنچه از مدیریت ارتباط با مشتری باید بدانید : CRM چه کمکی به کسب و کار ما میکند؟
سی ار ام یا مدیریت ارتباط با مشتری دقیقا چیزی که امروزه همهی کسب و کارها باید از آن استفاده کنند. مدیریت ارتباط بهینه و درست با مشتری شاه کلید موفقیت در بیزنس های آینده است. اصول CRM اصول CRM سیستمهای CRM عموماً برای سادهسازی و بهبود تعامل با مشتری، فرآیند فروش و اجرای کمپینهای بازاریابی طراحی شدهاند. آنها این کار را با بهبود کارایی در سراسر گردش کار فروش – خودکار کردن وظایف، و تجزیه و تحلیل داده ها انجام می دهند.
+ نوشته شده در جمعه 3 تير 1401ساعت 15:59 توسط نگین سالاری
|