آموزش مذاکره تلفنی حرفه ای در مراکز تماس (Call Center)
آموزش مهارتهای مورد نیاز در مراکز تماس و کال سنتر ویژه کارکنان کال سنتر منیره دارستانی – مدرس مهارتهای پاسخگویی تلفنی در ایران برای هماهنگی جهت برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با شماره ۰۹۱۹۰۹۸۰۱۵۲ تماس بگیرید مهارتهای مورد نیاز کارشناس Call Center تکنیک های آغاز مکالمه و نکات مهم پیش از شروع گفتگو شناسایی صدای مشتری شناسایی تیپ شخصیتی مخاطب از طریق مکالمه تلفنی مهارت های ارتباط غیرکلامی و فن بیان موثر تکنیک های تنفس صحیح و ادای درست حروف و واژه ها
+ نوشته شده در جمعه 3 تير 1401ساعت 15:59 توسط نگین سالاری
|