هستم اگر میروم

هستم اگر میروم گر نروم نیستم ...

آموزش اصول پاسخگویی تلفنی در خدمات پس از فروش

پاسخگویی تلفنی در خدمات پس از فروش به اندازه پشتیبانی حضوری مهم است. زیرا نخستین ارتباط مشتریان با شرکت از طریق ارتباط تلفنی می‌باشد. آموزش بازاریابی و پاسخگویی تلفنی در تهران برخی از سرفصل ها و موضوعات مطرح شده در این دوره بازاریابی،مذاکره و فروش تلفنی : آشنایی با اهمیت مذاکره تلفنی مهارت های پیش از شروع مکالمه تلفنی مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه مهارت های مورد نیاز هنگام مکالمه مهارت های مورد در پایان مکالمه نکاتی برای برقراری ارتباط بهتر نکاتی
+ نوشته شده در جمعه 3 تير 1401ساعت 15:59 توسط نگین سالاری |